Hyundai, marka değeri 5 yılda yüzde 63 arttı Hyundai, marka değeri 5 yılda yüzde 63 arttı

HYUNDAI, ilk kez 2004'te satışa sunduğu C-SUV modeli Tucson'ın 20'nci yılını kutluyor. Avrupalı tüketiciler için dördüncü neslinden itibaren (2015) Avrupa'da üretilen Hyundai Tucson, artık markanın Çekya'daki fabrikasında üretilerek 70'ten fazla ülkeye ihraç ediliyor. Üretimin başladığı 2004'ten bu yana tüm dünyada 7 milyondan fazla satılan model, Türkiye'de de 115 binden fazla kullanıcının tercihi oldu. Tucson, sportif tasarımıyla öne çıkıyor. Geçen ay Türkiye'de de satışına başlanan makyajlı versiyonla geliştirilmiş iç mekana kavuşan Tucson, 1.6 litre benzinli, dizel, benzinli hibrit ve plug-in hibrit motorlu versiyonlara sahip. Makyajlı versiyonla daha modern ve sportif bir görünüme kavuşan yeni Tucson'un ön ve arka tamponları, yeniden tasarlandı. Model, asıl yeniliğini iç mekanında gösterirken, sürücü ve yolcular için yeni bir araç içi deneyimi sunuyor. Hyundai Tucson, Türkiye'de iki motor seçeneği ve beş farklı donanım seviyesiyle satışa sunuluyor. Segmentinin tüm özelliklerini en optimum şekilde sunan yeni Tucson, hem önden hem de dört tekerlekten çekiş sistemine sahip. Benzinli 1.6 litrelik turbo beslemeli T-GDI ve yine 1.6 litrelik turbo dizel üniteyle satışa çıkan model, 7 ileri çift kavramalı DCT otomatik şanzımanla eşleşiyor. Modelin Hybrid versiyonu ise ilerleyen dönemde satışa sunulacak. 

Editör: Haber Merkezi