Sanayi sektöründe 40 yılı aşkın deneyime sahip Tezmaksan Grup, dijitalleşme vizyonuyla hayata geçirdiği Parkurda Pazaryeri ile ilk yılını başarıyla tamamladı. Sanayicilerin B2B e-ticaret ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi bir çözüm sunmak amacıyla kurulan Parkurda Pazaryeri, kısa sürede sektörde güçlü bir yer edinerek 150 mağazaya ulaştı. Kullanıcı sayısını ve işlem hacmini düzenli olarak artıran Parkurda Pazaryeri, sunduğu avantajlar ve geniş ürün yelpazesiyle sanayi ekosisteminin dijital dönüşümüne öncülük etmeye devam ediyor. Türkiye’nin 81 iline gerçekleştirilen 1.500 sipariş teslimatıyla sanayicilerin ihtiyaçlarını hızlı ve güvenilir bir şekilde karşılayan Parkurda Pazaryeri, 200 bin ziyaretçisi ile ilk yıl için belirlenen 3 milyon TL’lik işlem hacmi hedefini aşarak 5 milyon TL seviyesine ulaştı.
“İlk yılında güçlü bir büyüme performansı sergiledi”
Parkurda Pazaryeri’nin ilk yılında güçlü bir büyüme performansı sergilediğini ifade eden Tezmaksan Grup CEO’su Hakan Aydoğdu, “Sunduğumuz hizmetlerle sektörde önemli değişimlerin önünü açıyoruz. Sanayicilerin tüm üretim süreçlerinde ihtiyaç duyduğu ürün ve hizmetleri tek bir çatı altında sunduğumuz Parkurda Pazaryeri, yalnızca yedek parça tedariki sağlamakla kalmayıp, makine bakımı satışı ve kart tamir hizmetlerini de kapsayan geniş bir ekosistem oluşturdu. Kullanıcılarımızın ödeme süreçlerini kolaylaştırmak amacıyla en kısa sürede havaleyle ödeme sistemini de devreye aldık. Bir yıl içinde 200 bin ziyaretçi alan Parkurda Pazaryeri, sektördeki firmaların güvenilir bir ticaret merkezi haline geldi” dedi.
“Parkurda Pazaryeri, sanayi sektöründeki tüm paydaşlara ulaşacak”
Tezmaksan e-ticaret Pazaryeri Geliştirme Yöneticisi Turgut Zıddıoğlu ise, sanayi ve üretim sektörü için özel olarak tasarlanan Parkurda Pazaryeri’nin, kullanıcı dostu ara yüzüyle alıcıları ve üreticileri tek bir noktada buluşturduğunu söyledi. Parkurda Pazaryeri’nde CNC makinelerden yedek parçalara kadar geniş bir ürün yelpazesi sunduklarını belirten Zıddıoğlu, “Ziyaretçilerimize güvenli alışveriş imkânı sağlarken, sektörde yeni iş bağlantılarının kurulmasına da olanak tanıyoruz. Bu sayede firmalar, verimli ve sürdürülebilir bir ticaret ortamına güvenle erişim sağlayabiliyor. Büyüme stratejilerimiz kapsamında, önümüzdeki dönemde Parkurda Pazaryeri’nin kullanıcı tabanını genişletmeye, işlem hacmini artırmaya ve sektördeki firmalar için daha fazla katma değer yaratmaya odaklanacağız. Mobil kullanımın yaygınlaştırılması, kullanıcı deneyimini iyileştiren yeni entegrasyonların devreye alınması ve e-ihracat çözümlerinin geliştirilmesi, gelecekteki en önemli hedeflerimiz arasında. Hem geleneksel hem de dijital pazarlama çalışmalarını eş zamanlı olarak sürdüğümüz Parkurda Pazaryeri’nin, sanayi sektöründeki tüm paydaşlara ulaşarak daha da büyümesini hedefliyoruz. Parkurda Pazaryeri, inovasyon odaklı yaklaşımıyla sanayide dijital dönüşümün öncüsü olmaya ve sektöre değer katmaya devam edecek” diye konuştu.