Otomotiv

Otomotiv Haberleri

Opel, 2020’deki başarısını yeni yılda kampanyalarla sürdürüyor

11.01.2021 14:15
Opel, 2020’deki başarısını yeni yılda kampanyalarla sürdürüyor

Opel, geçen yıl yakaladığı yükselişi, 2021'in ilk ayında da iddialı kampanyalarla devam ettirmeyi hedefliyor.

 

Yavuz ERTÜRK

TÜRKİYE'de toplam pazarda geçen yılı yaklaşık 35 bin satış ve yüzde 4.4 pazar payı ile marka sıralamasında yedinci olarak kapatan Opel, yeni yılın ilk ayına özel kampanyaları tüketicilerle buluşturuyor.

Opel açıklamasına göre, marka, bir önceki yıla göre 3 sıra yükselen sıralamasıyla binek araç pazarında yüzde 5.1 pazar payıyla altıncı, hafif ticari araç pazarında ise yüzde 1.9'luk pazar payı ile dokuzuncu sırada yer aldı.

Yıl içerisinde tanıtımını yaptığı yeni Corsa, yeni Astra ve yeni Insignia modelleriyle pozitif bir ivme yakalayan marka, özellikle B-hatchback (HB) segmentinde yakaladığı başarıyla dikkati çekiyor. Yeni Corsa, Türkiye'de satışa sunulduğu mart ayından itibaren yüksek talep gördü ve 10 bin adede yakın satış elde etti. Üç jenerasyonu ile art arda AutoBest ödülü kazanan yeni Corsa, aralık sonu itibarıyla B-HB segmentini, yüzde 10'un üzerinde segment payı ile ikinci sırada tamamladı.

Opel, geçen yıl yakaladığı yükselişi, 2021'in ilk ayında da iddialı kampanyalarla devam ettirmeyi hedefliyor.

Ocak ayına özel finansman olanakları ve ayda 2 bin 500 TL'den başlayan taksitli ödeme seçenekleriyle "iddialı" satın alma koşullarına yer veren marka, ÖTV muafiyeti bulunan müşteriler için sunduğu geniş model ve donanım seçenekleriyle de ön plana çıkıyor. Opel’in kampanyası hem binek hem de hafif ticari araçlarını kapsıyor.

1.sayfa

1.sayfa

Gündem

Nijerya açıklarında saldırıya uğrayan Türk gemisi, Gabon Port-Gentil Limanı'na hareket etti

Ekonomi

Türkiye'nin elektrik kurulu gücü 96 bin megavata ulaştı

Gündem

Kovid-19 aşı uygulaması pazartesiden itibaren il bazında takip edilebilecek

Gündem

Fransa'da Müslümanları hedef alan tasarı Ulusal Meclisteki özel komisyondan geçti