Kütahya Porselen iş ortaklarıyla buluştu Kütahya Porselen iş ortaklarıyla buluştu

Koçtaş, kaliteli ürünleri, müşteri memnuniyetine verdiği önem ve inovatif hizmet anlayışıyla Türkiye'nin süper markaları arasında yerini aldı. Dünyada 90 ülkede bağımsız marka değerlendirme kuruluşu olarak çalışmalarını sürdüren ‘Superbrands International’ ile birlikte 2005 yılından bu yana “Türkiye’nin Süper markalarını” belirleyen ‘Superbrands Türkiye Organizasyonu’ bu yıl sekizincisini gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarını açıkladı. Koçtaş bu prestijli yarışmada Türkiye’nin süper markalarından biri olmayı başardı.

YARIŞMA HALK OYLAMASI İLE YAPILDI 

Superbrands Türkiye tarafından gerçekleştirilen sekizinci araştırmada, 3.864 marka belirlenen kriterlere göre değerlendirildi. Bu süreçte 1.267 marka "Süpermarka" adayı olarak seçildi. Ardından, bağımsız sivil toplum kuruluşları temsilcilerinden oluşan Seçici Kurul’un değerlendirmesi sonrası ilk 300 marka, NielsenIQ tarafından halk oylamasına sunuldu. İstanbul, Ankara ve İzmir’de gerçekleştirilen tüketici görüşmeleri sonucunda, halk tarafından verilen puanlarla en yüksek skoru alan 150 marka "Türkiye’nin Süpermarkaları" arasına girmeye hak kazandı. Koçtaş, bu değerli listeye girerek müşteri odaklı hizmet anlayışını ve marka gücünü bir kez daha kanıtlamış oldu.

Kaynak: Haber Merkezi