İskandinav ‘hygge’ tarzında ev yaşam ürünlerinin yanı sıra yatak ve uyku ürünlerini de tüketici ile buluşturan JYSK, Türkiye’de büyümeye devam ediyor. Bu kapsamda 2023 yılının Mayıs ayında Türkiye pazarına giriş yapan JYSK, 1.066 metrekarelik alanda, 2.000'den fazla ürün çeşidiyle hizmet verecek Türkiye'deki 5'inci mağazasını Pendik Neomarin Alışveriş Merkezi'nde açtı. Türkiye'deki tüketicilerin İskandinav tarzı ev yaşam ürünlerine olan ilgisi her geçen gün arttığına dikkat çeken JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, “Türkiye için bu yıl sonuna kadar 4, 5 yıl içinde ise 70’den fazla mağaza açmayı planlıyoruz. Yeni mağaza açılışımız büyüme yolculuğumuzda önemli bir adım olurken Türkiye pazarı için uzun vadeli yatırım planlarımızın da bir göstergesidir” dedi.
1979 yılında aile şirketi olarak kurulan JYSK, İskandinav tarzında ev ve yaşam ürünlerinin yanı sıra yatak ve uyku ürünlerindeki deneyimini daha çok müşterisi ile paylaşma hedefiyle Türkiye pazarındaki doğrudan yatırımlarına devam ediyor. 48 ülkede 3.500’den fazla mağazası bulunun marka, Türkiye’deki 5'inci mağazasını Pendik Neomarin Alışveriş Merkezi'nde açtı.
Türkiye perakende sektörüne 2023 yılında Torium Avm ve Oasis Cadde mağazalarını açarak giren marka, Tepe Nautilius Avm ve First Avenue AVM’den sonra Türkiye'deki 5'inci mağazasını Pendik Neomarin Alışveriş Merkezi'nde açtı.
Uygun fiyat, kalite ve fonksiyonelliği bir araya getiren JYSK, 1.066 metrekarelik alana yayılmış yeni mağazasında uyku ve yatak ürünlerinden mutfak gereçlerine kadar sunduğu geniş ürün yelpazesiyle ev dekorasyonunu herkes için ulaşılabilir kılarken, sektöre de yeni bir soluk kazandırıyor.
"Türkiye'de Uzun Vadeli Yatırımcıyız, Büyümemiz Devam Edecek"
Büyüme yolculuğunda önemli bir adımı daha geride bıraktıklarını belirten JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, “Türkiye pazarına uzun vadeli bir yatırımcı olarak bakıyoruz ve bu yeni mağazamız stratejik büyüme planlarımızın önemli bir parçasını oluştururken, yeni istihdam olanakları sağlıyor. Doğrudan yatırımlarımız ile ülke ekonomisine katkıda bulunmaktan memnuniyet duyuyoruz. Her geçen gün artan yatırımlarımız ile müşterilerimize İskandinav tasarımını ve kalitesini daha yakından sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Müşteri memnuniyetini her zaman önceliğimiz olarak görüyoruz ve bu yeni lokasyonumuzla daha fazla müşterimizin hayatına dokunmayı hedefliyoruz. 2025 yılı içinde İstanbul dışındaki ilk mağazamızı da açmayı planlıyoruz” dedi.
"Kalite, Uygun Fiyat ve Sürdürülebilirlik İlkelerimizle Büyüyoruz"
Türkiye'deki müşterilerimizin ilgisi bizi çok mutlu ediyor ve bu ilgiye layık olmak için mağazalarımızı sürekli geliştiriyoruz diyen Tezcan, sözlerine şöyle devam etti:” Kalite, uygun fiyat ve sürdürülebilirlik ilkelerimiz doğrultusunda, Türkiye genelindeki mağazalarımızı en güncel konseptimizle açmaya devam edeceğiz. Bu konsept, müşterilerimizin mağaza içinde rahatça gezinebilmesini ve ürünlerimize kolayca ulaşabilmesini sağlarken, enerji tasarruflu aydınlatmamız ürünlerimizi daha çekici kılıyor. Açık kahverengi ve ahşap tonlarının hâkim olduğu nötr renk paleti ise mağazalarımızda yalın ve ferah bir atmosfer yaratıyor. Ayrıca, örnek odalarımız ve ilham veren köşelerimizle müşterilerimize farklı dekorasyon fikirleri sunuyoruz.”