Küresel ticaretin önemli merkezlerinden biri haline gelen İstanbul’da 35.’si düzenlenecek olan fuar, katılımcılarına eşsiz iş fırsatları sunarak, onlara yeni pazarlara açılma imkanı tanıyor. Uygulamaya koydukları yurt dışı satın almacı programı sayesinde ZUCHEX’in yabancı ziyaretçi oranını yüzde 20’nin üzerine çıkardıklarını söyleyen Fuar Direktörü Funda Kunduz, “Eylül ayındaki buluşmada bu oranı daha da yukarı çekmeyi hedefliyoruz. Türkiye ev ve mutfak eşyaları sektörü 2024’ü 3.4 milyar dolar ihracatla kapattı. 2025’te ise en az yüzde 10’luk bir büyüme öngörülüyor. Aralarında sektörün mevcut ve hedef pazarlarının da olduğu 150’yi aşkın ülkeden binlerce doğrudan alıcı ağırladığımız ZUCHEX, Türk üreticiler için yine önemli bir ticaret kapısı olacak ve ihracat hedefine doğrudan katkı sunacak” dedi.

Funda Kunduz; “Türkiye’nin Stratejik Konumuyla, Küresel Ticaretin Merkezi”

 

Merck’ten Üst Düzey Atama Merck’ten Üst Düzey Atama

“ZUCHEX,  Avrupa, Asya ve Orta Doğu pazarlarının kesişim noktasındaki Türkiye’nin sahip olduğu stratejik konum avantajını katılımcılarına sunuyor. Ev ve mutfak eşyaları sektörünün sahip olduğu üretim gücü ve ülkemizin lojistik avantajları, ZUCHEX’in yurt dışı ziyaretçi kitlesiyle birleştiğinde, yine önemli bir ticaret sinerjisi oluşacak” diyen Funda Kunduz, fuar katılımcılarının dört gün boyunca binlerce yerli ve yabancı satın almacıyla doğrudan temas kurarak, marka bilinirliklerini artırma ve satış hacimlerini büyütme şansı olacağını vurguladı. 11-14 Eylül 2025 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde 35.’si gerçekleşecek ZUCHEX’in sergilenen ürün ve tasarım çeşitliliğine de değinen Kunduz, “Ev ve mutfağa dair ne varsa hepsi bu fuarda sergileniyor. Birçok katılımcımız, 2026 koleksiyonlarının lansmanını ZUCHEX’e saklıyor. Bu çeşitlilik, hem fuarda yer alan firmaların rekabet gücünü küresel boyuta taşımaları hem de ziyaretçilerimizin beklediklerinden de fazlasını bir arada görebileceklerini bilmeleri açısından önemli” dedi.

Kaynak: HABER MERKEZİ