Ekonomi

Amare Türkiye, yıl sonunda yüzde 50 büyüme hedefliyor

Fiziksel ve zihinsel bütünlük alanında gıda takviyeleri geliştiren Amare Global, 2024 yılının ilk yarısında Türkiye’deki müşteri sayısını yüzde 52, marka ortağı sayısını yüzde 15 arttırdı.

Geçtiğimiz yıl dolar bazında yüzde 46 büyüyerek globaldeki ciro büyümesinde birinci sıraya yerleşen Amare Global, 2024 yılında dolar bazında yüzde 50 büyüme hedefliyor.

48’den fazla ülkede bulunan operasyonlarıyla binlerce kişiye online iş fırsatı sağlayan Amare Global, e-ticaretin marka elçiliğiyle harmanladığı “Yeni Nesil Ticaret” iş modeliyle Türkiye’de büyümesini sürdürüyor. Dünyada ve Türkiye’de hızlı bir büyüme ivmesi yakalayan Amare Global, yeni stratejilerini paylaşmak üzere basın mensuplarıyla bir araya geldi. İstanbul’da gerçekleştirilen basın toplantısına; Amare Global Yönetim Kurulu ve Stratejiden Sorumlu Başkanı David Chung, Amare Türkiye Genel Müdürü Ersin Arısoy, Uzman Diyetisyen ve Sağlıklı Beslenme Uzmanı Selahattin Dönmez ve Diyet ve Beslenme Uzmanı Beste Alimert Altunörs katıldı.
 

‘3 haneli büyüme oranlarına ulaşacağız’

Basın toplantısında; “Amare Yeniden Doğuş” stratejisiyle yeni yapılacak yatırımlar, dijitalleşme alanındaki çalışmalar ve operasyonel iyileştirmelerle her geçen gün büyüdüklerini aktaran Amare Global Yönetim Kurulu Başkanı David Chung; “Doğrudan satış sektörünün 2024 rakamlarına baktığımızda Amare Global olarak, 1000’den fazla doğrudan satış firması arasında son 4 yıllık büyümede süreklilik gösteren şirketler arasında 22’nci sırada yer alıyoruz. Önümüzdeki 5 yıl boyunca, her sene katlanarak büyüyeceğimizi ve 3 haneli büyüme rakamlarına ulaşacağımızı öngörüyoruz. ‘Yeni Nesil Ticaret’ adını verdiğimiz iş modelimiz ile profesyonel marka ortaklarımız aracılığıyla binlerce hayatı ekonomik özgürlük, iyi yaşam, fiziksel ve zihinsel bütünlük alanlarında destekliyoruz. Özellikle son dönemde dünya çapında çok önemli hale gelen zihinsel bütünlük sektöründeki uzmanlığımız ile kendimizi fiziksel ve zihinsel bütünlük gıda takviyesi şirketi olarak konumluyoruz” diyor.
(Soldan sağa) Amare Türkiye Genel Müdürü Ersin Arısoy, Diyet ve Beslenme Uzmanı Beste Alimert Altunörs, Amare Global Yönetim Kurulu Başkanı David Chung, Müge Uz ve Uzman Diyetisyen ve Sağlıklı Beslenme Uzmanı Selahattin Dönmez.
 

‘Türkiye’nin yakaladığı başarı ivmesi bizleri oldukça mutlu ediyor’

Türkiye’nin, Amare’nin faaliyet gösterdiği 48 ülke arasında ABD'den sonra en önemli pazar konumunda olduğunu ifade eden David Chung; “Türkiye bugün ciro büyümesinde 48 ülke arasında birinci, ciro büyüklüğü bakımından son üç yıllık toplamda ABD’den sonra ikinci ülke konumunda. 2023 yılında hızlı büyüme ivmesi yakalayan Amare Türkiye, dolar bazında yüzde 46 büyüdü. 2024 yılının ilk yarısında ise müşteri sayısını yüzde 52 arttırdı. Aralarında pek çok sağlık profesyoneli, iş insanı ve girişimcinin de bulunduğu marka ortağı sayısını ise, yüzde 15 büyüttü. Bu rakamlara baktığımızda Türkiye’nin yakaladığı başarı ivmesi bizleri oldukça mutlu ediyor” dedi.
 

Türkiye’de yeni yatırımlar gündemde

Türkiye’nin, Amare’nin faaliyet gösterdiği ülkeler arasında pek çok IT uygulaması ve 360 derece pazarlama faaliyetleriyle fark yarattığını ve bunun da operasyonel verimliliği arttırdığını aktaran Chung, “Türkiye; Amare’nin en verimli ülkelerinden biri haline geldi. Müşteri portföyünü, marka bilinirliğini arttırmak adına Türkiye’de pek çok pazarlama çalışmasına önümüzdeki dönemde de devam edeceğiz. Özellikle dijitalleşme ve iletişim alanında Türkiye’de yeni yatırımlar da gündemimizde olacak. Amacımız, marka ortaklarımızın desteğiyle Türk halkında sağlıklı beslenme, düzenli spor ve gıda takviyesi kullanımını arttırarak onlara daha iyi bir yaşam sunmak” açıklamasında bulundu.
 

‘Amare ürünleri, daha iyi bir yaşam standardına ulaşmanıza katkı sağlıyor’

Toplantının ikinci kısmında söz olan Uzman Diyetisyen ve Sağlıklı Beslenme Uzmanı Selahattin Dönmez; iyi yaşamın temelinde beslenmenin yattığını söyledi. Gıda Takviyesi ve Beslenme Derneği’nin Temmuz 2024 araştırmasına göre, son üç ayda gıda takviyesi kullanımında en çok vitaminlerin tercih edildiğinin altını çizen Dönmez; “Doğal beslenme, iyi bir yaşam için temel bir gereklilik. Ancak modern yaşamın beraberinde sunduğu işlenmiş gıdalar, trans yağlar ve hazır paket besinler, doğal beslenmeyi zorlaştırıyor. Bu durum ise protein, vitamin ve mineral eksiklikleriyle antioksidan yetersizliğine neden olarak sağlık sorunlarına yol açabiliyor. Bu nedenle, süper gıdalar ve doğal içerikli gıda takviyeleri, antioksidan, vitamin ve mineral desteği sağlamak açısından büyük önem taşıyor. Amare’nin sunduğu doğal bazlı içeriklerin yüksek teknolojiyle harmanlandığı gıda takviyeleri, besinlerden yeterince alınamayan biyoaktif bileşenleri sağlıyor. Amare ürünlerinin en çarpıcı özelliği, fiziksel fayda ve zihinsel bütünlük için doğal bazlı içerikleri tercih eden, yüksek teknolojiyle geliştirilen gıda takviyeleri olması” dedi.
 

‘Bağırsak sağlığı, her alanda kritik bir öneme sahip’

Amare “Yeniden Doğuş” basın toplantısına katılan Diyet ve Beslenme Uzmanı Beste Alimert Altunörs ise, beslenme ihtiyacının daha doğmadan, anne karnında başladığını ve yaşam boyu devam ettiğini belirtti. Günümüzde sağlıklı beslenmenin, gıdaların besin değerinin azalması nedeniyle zorlaştığını ve Amare ürünlerinin bu eksiklikleri gidermeye destek olduğunu söyledi.
 

Yeni ürünleriyle Türkiye’de büyümeye devam edecek

Amare; global portföyünde yer alan ve yakında Türkiye’de tüketiciler ile buluşturacağı ürünleri ile büyümeye devam edecek. İçerisinde vitamin, mineral, omega 3, kolajen ve protein takviyeleri bulunan şirket, fiziksel bütünlüğü destekleyen ürünler sunuyor. Amare’nin doğal enerji artışı, motivasyon ve odaklanmayı arttırıp kişinin kendisini daha iyi hissetmesini destekleyen zihinsel bütünlük ürünleriyle, hormon dengesini düzenleyen bitkisel içeriklere sahip özel yaşam serisi de dikkat çekiyor.  Şirket, binlerce hayata dokunmak ve onlara daha iyi bir yaşam sunmak adına, her geçen gün daha büyük bir özveriyle çalışmalarına devam etmeyi, daha fazla hayata dokunmayı hedefliyor.