Allianz Türkiye, yenilikçi sigorta ve bireysel emeklilik ürünleriyle müşterilerinin yanında olmaya devam ederken, sadakat programı Allianz 365 ile yılın her günü sağlıktan alışverişe, kültür sanattan seyahate kadar birçok alanda ayrıcalıklı hizmet ve indirimler sunuyor. İkinci yılını dolduran program 500 bin katılımcıya ulaştı. Bir yılda sunulan 50’den fazla kampanya ve ayrıcalıktan faydalanan Allianz 365 üyeleri, yaklaşık 500 bin adet kampanya kodu aldı.
Onur Kırcı: “Allianz 365 ile Allianz’lı olmanın ayrıcalıklı dünyasını sunuyoruz.”
Müşteri odaklılık ve dijitalleşmenin Allianz’ın öncelikli stratejileri arasında yer aldığını söyleyen Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı; “Allianz Türkiye olarak varoluş amacımız; bizlere sağlığını, geleceğini ve birikimlerini emanet eden 8 milyon müşterimize #AllianzSeninle deneyimini yaşatarak, her zaman yanlarında olduğumuzu hissettirmek. Tüm faaliyetlerimizin merkezine ‘müşteri odaklılık’ yaklaşımını koyarak, birçok alanda, yeni ve heyecan verici çalışmalar hayata geçirmeye devam ediyoruz. Hem yeni müşteri kazanırken hem de mevcut müşterilerimizle aramızdaki bağı güçlendiriyoruz. Allianz 365 sadakat programımız da bu vizyonla hayata geçirdiğimiz çözümlerimizden biri. Allianz 365 sayesinde müşterilerimiz, farklı ayrıcalıklarla ihtiyaçlarını karşılarken hayattan keyif alabilecekleri aktivitelerle buluşabiliyor, Allianz’lı olmanın ayrıcalıklarını yaşayabiliyor. 2 yılını dolduran programın 500 bin üyeye ulaşmasından büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.
Allianz 365 programına, Allianz’ım mobil uygulaması üzerinden tek tuşla ücretsiz üye olabilen Allianz’lılara; Platinum, Gold, Silver ve Bronze olmak üzere 4 farklı üyelik kategorisi sunuluyor. Sigorta poliçesi ile emeklilik sözleşmesi adedine, yıllık prim tutarına veya birikim tutarına göre belirlenen üyelik kategorisi yükseldikçe üyeler daha fazla ücretsiz hizmet ve indirimden faydalanabiliyor. Allianz 365 kapsamında; sağlıktan alışverişe, kültür sanattan seyahate, evcil hayvan hizmetlerinden kişisel gelişime kadar pek çok alanda hayatı kolaylaştıran fırsatlar çeşitli üyelik kategorilerine göre müşterilere sunuluyor. Programa üye olan müşterilerimiz adına ise Koruncuk Vakfına bağışta bulunuluyor. Üstelik artık müşterilerimiz bir üst kategoriye prim/ birikim ve poliçe/emeklilik sözleşme sayısı bakımından ne kadar yaklaştıklarını ve üst kategoriye geçtiklerinde hangi yeni ayrıcalıklara ulaşabileceklerini de Allianz’ım mobil uygulamamızdan ayrıntılı şekilde inceleyebiliyorlar.