Avrupa, doğru yatırımla direksiyona geçebilir Avrupa, doğru yatırımla direksiyona geçebilir

CHERY, Türkiye pazarındaki başarısını kutluyor. Sadece 2 yıl içinde 100 bin adetlik araç satışına ulaşan Chery, SUV segmentinde Çinli markalar arasında en çok satan marka olma unvanını elde etti. TIGGO ve OMODA serileri ile Türkiye pazarında büyük ilgi gören marka, kullanıcı odaklı yaklaşımı ve kaliteli hizmet anlayışıyla dikkat çekiyor.
 

Chery’nin Türkiye pazarındaki yolculuğu, kullanıcılarıyla kurduğu birlikteliğin öyküsü etkileyici bir noktaya ulaştı. Marka, zorlu araç uyum standartlarıyla bilinen Türkiye pazarında “talep öngörüsü- ürün evrimi” adında kapalı devre bir çözüm geliştirdi. Chery, geniş iç hacmi ve tüm senaryolardaki güvenlik özellikleriyle kalabalık ailelerin seyahat gereksinimlerini karşılayan TIGGO serisinden, genç kullanıcıların canlı yaşam tarzına ve akıllı mobilite tercihlerine cevap veren OMODA serisine kadar her zaman “kullanıcı gereksinimlerini öncelik olarak görme” yaklaşımına bağlı kaldı ve yerel kullanıcılara kaliteli, akıllı ve yüksek performanslı araçlar sunmaya kendini adadı. Bu “kullanıcı öncelikli, bölge odaklı” strateji, pazardaki oluşumu yeniden şekillendiriyor. Chery, üç farklı yenilikçi SUV modelini Türkiye'de satışa sunduğu günden itibaren hızla ilgi ve yoğun talep gördü. Bu da kullanıcıların Chery markasına olan güçlü desteğinin ve sevgisinin açık bir göstergesini ifade ediyor.
 

Chery’nin “önce kullanıcı” felsefesi, hizmet zincirinin her aşamasında da kendini gösteriyor. Chery, 7/24 servis hizmetleri ile tam kapsamlı bir müdahale mekanizması kurdu. Marka bu mekanizmada 50 adet yetkili servis noktası, 24 saat acil yol yardım, 30 dakikalık hızlı onarım hizmetleri ve 42 profesyonel çevrimiçi destek videosu ile kullanıcılarına her aşamada destek veriyor. Bu önlemler, kullanıcılar için kapsamlı seyahat koruması sağlıyor ve araç sorunlarından kaynaklanan rahatsızlığı en aza indiriyor.
 

Chery, Türk kullanıcıların gözünde güvenilir ve ulaşılabilir bir ulaşım aracından çok daha fazlasını ifade ediyor ve “daha iyi bir hayat arkadaşı” ile eşanlamlı hale geliyor. “Önce kullanıcı” yaklaşımı pazarda kabul gören Chery, bunun yansıması olarak toplam satışlarını 100 bin adedin üzerine taşıdı. 

Muhabir: Emre ERTÜRK